Vitoria-Gasteiz – Hitz kolpez – A golpe de palabra 2019-2020 – Assa Ikastola

« Ekitaldi guztiak

Vitoria-Gasteiz – Hitz kolpez – A golpe de palabra 2019-2020 – Assa Ikastola

Azaroaren 20(e)an @ 09:30

Arabako gazteen arteko genero indarkeriaren kontrako sentsibilizazioa
Antzerkia tresna oso baliotsua da haurren eta gazteen arteko indarkeria mota ezberdina ikusarazteko: genero indarkeria, eta eskola-jazarpena.

Arabako ikasgeletan 4 urtez antzerkia baliatu ostean, ikasleei Ibaiondoko Félix Petite antzokiko taulara igotzeko gonbita luzatu nahi die “Hitz Kolpez – A Golpe de Palabra” programaren bosgarren edizioak.

Antzezte proposamen berri honek berdintasun ezaren eta indarkeriaren inguruko esperientzia-ibilbide bat egitea eskaintzen digu, eta ez soilik horien adierazpen agerikoenak bilduz, baizik eta baita identifikatzen zailagoak diren bereizkeria formak legitimatu eta naturalizatzen dituzten mezuak eta diskurtsoak jasoz ere. Ikasleak aktoreek lagunduko dituzte taula gainean, zeina transformatuz joango den berdintasun gabeko eta indarkeriazko egoera berdintasunik. Eta saio horren ostean, 30 minutuko espazio dinamizatu bat egongo da bizitakoaren inguruan partekatu eta hausnartzeko.

Saioak azaroaren 20a eta abenduaren 12aren artean izango dira, goizez, Ibaiondoko Felix Petite antzokian eta gutxi gorabehera ordubeteko iraupena izango dute.

Hartzaileak DBHko 3. eta 4. mailako ikasleak izango dira

Partekatu:

Xehetasunak

Data:
Azaroaren 20(e)an
Ordua:
Kategoria:

Egoitza

Felix Petite antzokia (Ibaiondo)
Landaberde, 31
Vitoria-Gasteiz, Araba 01010 España